Informatie

We zijn trots op ons aanpassingsvermogen en ons streven naar uitmuntendheid in elk aspect van onze service. Ontdek wat wij te bieden hebben en zie hoe wij kunnen bijdragen aan jouw succes.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen via ideal.

Kan ik mijn shirt in de droger stoppen?

Het wordt afgeraden om gepersonaliseerde kleding in de droger te stoppen, omdat dit de bedrukking kan beschadigen. Was de kleding binnenstebuiten op een lage temperatuur en laat het aan de lucht drogen om de kwaliteit te behouden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd is afhankelijk van het product en de drukte. Raadpleeg de productpagina voor een indicatie of neem contact met ons op voor een schatting.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een track & trace code waarmee u de zending kunt volgen.

Hoe kan ik het beste contact opnemen met andere vragen die niet in de FAQ staan?

Voor vragen die niet in de FAQ staan, kun je het beste contact opnemen via WhatsApp of e-mail.